Än slipper ni mej inte! Dagens tips!

Aja jag fick tydligen lite tig att skriva ett inlägg pga Mama, Papa och Mormor äter frukost så satans långsamt, och då kan man ju undra, hur kan denna Alma tycka att det är långsamt att inte vara färdig 20 i 8?? Jo, för varje gång man ska iväg väcks man skittidigt  för att vi ska slippa trafiken, och sen måste man ändå sitta och vänta på att de andra ska bli färdiga... Blöösch! Men till det positiva! Då kan man ju lägga in ett dagens TIPS! :D
Sååå..Here it comes... DAGENS TIPS:

Såå, jag vet ju hur många de finns som har en modeblogg, men jag ska vara ärlig, det finns bara EN modeblogg som jag verkligen gillar att läsa. Jag menar Kenza gillas ju av många, men vad visar hon egentligen, Jeans, converse och vitt linne? Originellt. Nej, denna modebloggen visar kläder för både tjejer och killar, och allt är mkt originellt och snyggt! Så om man vill ha inspiration ska man gå in här, om man är seriöst intresserad av mode!

Bloggen bloggen visas foton av folk på gatan, och då menar jag inte uteliggare, utan vanligt folk som går omkring på gatan, som bloggaren tkr är skitsnyggt. Dom klickar han med sin lilla kamera och lägger ut på bloggen. Bilderna är tagna i New York, Milano och Paris! Det är inte en liten skitblogg, den läses av massor av folk varje dag och är mkt välkänd av media, men om ni inte hört talas om den, kolla in där! :D

www.thesartorialist.com är det som gäller!

Så, nu blir det inga fler inlägg förrän på måndag, lovar! xD

Kommentarer
Postat av: Martin

men hallå du ska ju få folk å läsa din egen blogg lr? -,- xD

2010-08-04 @ 23:23:38
Postat av: Alma

Vadå, den är ju bättre än min blogg ju xD

2010-08-09 @ 15:56:01
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/
Postat av: Martin

men spela roll xD din blogg äger:D

2010-08-09 @ 19:33:10
Postat av: Alma

Naaaw, tack lilla martini :D

2010-08-09 @ 20:01:28
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0