Grudge 2= inte läskig!

Hhööhö, hej hej :D KOm hem från tjejkväll med da girls. Det var jättemysigt, kollade på film och myste ;)
Vi började hardcore med grudge 2, fortsatte mindre hardcore med Där mitt hjärta finns, och slutade icke hardcore med Monsters Inc.

Grudge 2 var inte läskig, inte läskig alls. När jag ser på rysare vill jag bli rädd :S Jag spärrade upp ögonen ca 2 ggr, sen var det ingen mer reaktion. Tips på läskig skräckfilm någon?? ;) 

Monsters Inc var bra, jag vet att jag är tönt, men den var jävligt underhållande.
Not that scäryy :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lisa

Vilka skräckfilmer gillar du? Vi såg en som heter "The Phone" tror jag, en koreansk skräckfilm, som var helt hemsk. Vi fick se den i dagsljus med neddraget ljud för att klara av den. Men jag är nog inget rättesnöre, jag gillar egentligen inte skräckfilmer.

2010-09-21 @ 15:57:26
URL: http://elisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0