Hmmmm...What to do!?!

Min dag har vart rätt gooo! Efter helvetesturen med gräsklipparen (som tog 1 timma och en kvart( ja vi borde förminska våran gräsmatta med 3/4 av ursprungsstorleken) så bakade jag en kaka! Det vart en sockerkaka innehållande hackad choklad, citronskal och hallon, SUPERB! Den blev asgod!

Sen kom Martin och Nils, da köttäters förbi. Varje gång man träffar dem glappar käftarna"Ahhh men du äter ju fisk ju, är inte de djur? De verkar inte fatta min poäng så därför är de nu Martin och Nils Da köttäters :P.

Just nu har jag allmänt tråkigt... ska nog gå och kolla på lite sex and the city, jag skiter i alla som tycker att det är tråkigt och till för medelålderstanter som vill vara som Carrie typ! Kalla mig medelålders tant då! Sex and teh city är UNDERHÅLLANDE!

WHOOOHHHOHOHO IMÖRA KOMMER ELIN ÖVER! Har inte sett tösa sen vi vart i växjö, tror jag, det vart alltför längesen! Vi ska också byta presenter för att fira att vi båda nu börjar bli så fruktansvärt gamla, vänta bara! Snart är vi pantertanterna nr 1 iklädda leopardtröja, läderbrallor, knalligt läppstift och vitt hår och glasögona hängande i senilsnörena! Watch out!  ;)

Här kommer lite bilder på mig och min skönhet (som jag har tvingat att skaffa en blogg som jag nu kommer följa frenetiskt! eliiinjakobsson.blogg.se är det som gäller folk!) och de ljusare bilderna är tagna i oktober , de mörkare i januari!

ENJOY! höhöhö..



Den sista bilden måste vara den vackraste bilden som någonsin tagits, hör hemma i vouge eller nått! Hon kommer alltid vara min alldeles egna lilla böna! LÄS HENNES BLOGG FÖRIHELVEEETE!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi s kul :D kikar såklart in:D

2010-08-11 @ 00:22:27
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

:)) heej

2010-08-11 @ 11:15:10
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Alma

Alexandra:Kul att du kikar in!

Faakies: Höhöhö, tjo!

2010-08-11 @ 11:52:54
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0