Home again!

Whoahh, precis när jag skrev rubriken kom jag på den där grymma låten Homecoming med Kanye West, älskar pianot i den xD Jag ska nog lyssna på den nu xD

Så, nu när ni fått den viktiga informationen ska jag skriva vad jag skulle skriva i detta inlägget xP Jag har nu vart i staden med mama och handlat lite. Vi var också inne på ICA och handlade alla torravaror jag ska ha på det nya boendet så jag slipper konka hem allt det på cykel, vilket är JOBBIGT! Det blev en jävla massa man kan jag lova, för jag har ett stort problem, jag måste ha omväxling på saker och ting heeeela tiden, så det blev både, fullkornspasta, makaroner, couscous, risottoris, jasmineris, snabbnudlar you name it, och sen köpte vi också te, kaffe, lite grejer om jag vill baka något. Vi köpte också 3 olika sorters torkad frukt ( OMG JAG ÄLSKAR TORKAD FRUKT) och 3 olika sorters pulversoppa ( sån där fruktsoppa ni vet) och en jäääävla massa konservsvamp och bönor. Jag har säker glömt något också. Det blev typ 2 fulla kassar med mat, och jag har bara ett litet skafferiskåp på boendet. GREAT.



MOAHAHAHHAHA! Jag ska bli WANNABE MODEBLOGGARE också! Här är dagens outfit. Jag vet, jag kan tyvärr inte klä mig normalt! Det är nog bara något som tilltalat mig att gå omkring i en rosa hatt och illblå polyesterskjorta. Aja xD

Kommentarer
Postat av: linnea :]

MISSA INTE DAGENS BLOGG!:)

2010-08-14 @ 15:17:30
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

Ha en riktigt fin dag!

2010-08-14 @ 15:47:14
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: emelieju

haha, kul blogg du har :)

2010-08-17 @ 12:09:33
URL: http://emelieju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0