Jag har bestämt mig!

Hahah,l det lät typ som någon dålig reklam, liknande "  jag vill slippa upsvälld mage, så jag har besämt mig för att dricka activia varje dag!". Neh men vet ni vad jag har bestämt mig för?. Jag tänker inte läsa de stora bloggarna längre, jag vet att de är underhållande, men fatta vad dåliga de är egentligen? " Ahh, i det här inlägget ska jag visa hur jag fixar naglarna". Varför bryr jag mig?

Så här är listan av de bloggarna som ger mig nada more glory i livet:
Dessie
Kissie
Paow
Gaybloggen
Isabell Strömberg
Krilleboi
Foki
Bunnys

Detta är åandrasidan bloggar jag tänker fortsätta läsa:
Spiderchick
Conler-Från självskadebeteende till lycka
Ana Gina
Elin Jakobsson
Stinabelle
Fannys Kakburk

Alla dessa är skitbra :D Läs dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0