Lilla melodifestivalen for the win! Minns ni?

Och då menar jag inte dom senaste utan när det var lite klass på hela köret. De som kommer upp i mitt huvud när jag tänker på Lilla melodifestivalen är: 

  1. SUPERDUPERKILLEN number one, han är den, som jag gillar mest! SUPERDUPERKILLEN bara min, han är bäst! Allt känns som en fest! (litet blont störande energiknippe, jag tror till och med jag minns vad hon hette, Sofie va?)
  2. Kan du stoppa mig? kan du hitta mig? kan du veta vart jag är? Nej nej nej du kan inte veta, om jag är ute eller inne, du kan inte veta om jag finns häääääär! (två blonda tjejer som studsade omkring bland circusartister och råkade skratta sig igenom hela låten)
  3. TJABALLABALL POLARN! VAR KAN JAG SEEE DIG? TJABALLABALLA POLARN! TJABALLABALLA! A POLARN! (2 killar i åldern då man säger, aaaasacolt, noob och skriker böööögjävel till alla)
  4. Ah vi är sveeeriges, colaste brudar. KOLLA KILLAR ÄR VAD DU GILLAR. (2 girls med hiphopstyle med highpitchiga röster, rätt roliga faktiskt xD OCH DOM SÄGER VISST KOLLA KILLAR, INTE COOLA KILLAR)
  5. Sommar sol och HÄFTIG pool, gärna dom där brudarna i kort tight kjol! Sommar sol och häftig pool, jag glider runt på stranden! JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL! (En kille  som förmodligen var lite för ungför  brudar i kort tight kjol)

    Någon som minns de här låtarna?, eller åtminstone nån av låtarna? Hahah, som ni ser kom jag tillochmed ihåg texterna, jag behövde inte ens googla fram dom eller något! xD
Här är superduperkillesofie
Här är speedet hon sniffade i sig innan showen för att orka studsa sådär
Här är en random rödbeta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha just de ja, superduperkillen. ^^ roligt att du komer ihåg det!

2010-08-13 @ 14:23:23
URL: http://mangofisk.se
Postat av: ASIAT

vad ska du göra idag då? :)

kraam!

2010-08-13 @ 15:34:03
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! =) Idag kör jag frågestund på min blogg, så undrar du någonting om mig eller om vad som helst så passa på o fråga! :D Kram

2010-08-13 @ 15:37:39
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Alma

Mangofisk:Hur skulle man kunna glömma?

Asiat:Gör nada!

Elina:Sure why not xD

2010-08-13 @ 16:35:07
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-13 @ 18:28:37
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: emelie "emira"

Hej! Jätte fin blogg du har! :)

tänkte bara säga att nu har jag börjat om på ny blogg, så kika gärna in! :P

2010-08-13 @ 18:33:03
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0