Mitt första inlägg

Puuuh, det tog mig flera timmar att skaffa mig en anständig design på bloggen, och det med hjälp av Designa din Blogg bloggen och det fick mig att fundera lite...
Hur hade blogg.se kunnat tro att vi dumma tonåringar skulle kunna designa våran egna blogg själva med alla dessa HTML-koder och färgkoder? Och vem skulle vilja ha de där hemska färdigdesignerna, aja, det kanske finns några som tycker de är fina, men inte jag iallafall xD.
Min blogg kanske ser lite tom ut nu men det kommer komma lite saker då och då. Jag kommer skiva om lite allt möjligt, som filmrecentioner där jag skriver om mina åsikter om filmer. Dock kommer jag inte ha råd att gå och se de nya filmerna på bio varje dag, så de blir väl några lite äldre från filmhyllan oftast x) Jag kommer också sätta betyg på CD-skivor, där kan det komma lite allt möjligt ( LÄNGE LEVE SPOTIFY ) så det är bara att tipsa! :D Och bokrecentioner kommer väl då och då, men det tar lite längre tid sådär... Sen kommer det väl lite hiss och disslistor och så.
Detta kommer också vara en så kallad dagboksblogg som handlar om mig och min fritid! STAY TUNED! :D

Kommentarer
Postat av: NiKiTiA

fin blogg :)



allt bra annars?

2010-08-02 @ 18:17:32
URL: http://nikitias.blogg.se/
Postat av: Alma

Tackar :D Din blogg är fin den med :D

2010-08-02 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0