OBSERVERA!

Okej, det har dykt upp ett litet problem. Jag fixade om designen litegrann på bloggen och min mamma som använder Explorer som webbläsare kunde inte se den, jag kunde heller inte se den på Explorer men den funkar på Google Crome och Mozilla Firefox, så jag kommer inte ändra tillbaka den på ett tag tills jag fattar vad det är för fel.
Så tills dess får väl ni bita i det sura äpplet och läsa bloggen i de webbläsarna istället :D Om den har vit bakgrund i era datorer även med de webbläsarna så släng in en kommentar så får väl jag bita i det sura äpplet istället och ändra designen igen. Bajs för krångel.
Åandrasidan fattar jag inte varför man använder Explorer, Crome är mkt gosigare!
Det där vill man ju inte bita i!

Kommentarer
Postat av: Lisa

dagens blogg är nu avslutad och finalisterna ligger uppe :)

Blev det du ?? Om det blev du har du en röst på dig själv och sedan är alla knep tillåtna för att ragga röster ;P

Blev det inte du, släng iväg en röst på någon av de lyckliga om bättre lycka nästa gång :)



Lycka till :)

2010-08-11 @ 22:33:33
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Bea

Hellu Alma, jag kör explorer, och jag ser den :o Om du menar peace och alla blommor bakrunden?

2010-08-11 @ 22:44:39
Postat av: Alma

Jaaa! Tack Bea, då är inte allt kört! Det var precis det Mamma inte kunde se (Y)

2010-08-11 @ 22:59:56
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0