Senare kommer!

Tjo bloggen, idag har jag tänkt att göra min första "recention" så att säga. Jag tror att det blir en CD-skiva, och inte vilken CD-skiva som helst! THE BLACK PARADE med My Chemical Romance, jag har faktiskt lyssnat igenom den innan så jag vet att den är bra, men jag ska nog skriva lite mer ingående om den! Det ska bli kul!

Men nu ska jag sluta låta så satans proffsig ;) , för jag min dag kommer egentligen gå ut på att jag går ut i trädgården och plockar vinbär och sen pallrar mig upp för trappan och städar mitt rum ( mitt rum ser helt enkelt fruktansvärt ut ). Så skivskriveriet kommer helt enkelt efter det där.

Skivinlägget kmr blir mitt sista inlägg tills på måndag, för jag ska åka på semester till Varberg med familjen ( förutom broder min för han jobbar tills på fredag (HAHAHHAHAHAH)) + MORMOR ska med, och hunden Maja såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0